fritidsgården -.-

Nu är jag hemma igen.. Först var jag på fritidsgården eftersom jag elin och jonas skulle sköta den. Det är ju de tråkigaste som finns typ. Vi satt och rullade en boll fram och tillbaka och snackade och räknade minuterna. Men sen kom lite folk och då blev det lite roligare.. Sen kom Johan max fidde emelie och emelies lillebror dit och jag övertalade de andra att jag kunde få gå en halvtimme tidigare så att ja kunde va med dom. Vi stack hem till Emelie och chillade och lyssnade på musik och sånt. Har iaf kränkt i mig lite chips ikväll.. det är det ända som går ner iaf. Måste verkligen äta ngt imon känner jag. Men aja nu ska kolla runt lite på facebook ( som jag äntligen har skaffat men fattar ingenting på ) och bdb och olika bloggar och sånt, sen tänkte jag kolla film. Skräck.. som vanligt. ingen som vill kolla med mig nuförtiden ju så då får jag väl kolla själv då :)
vi hörs imon.. puss på er !

 
emelie fidde och emelies lillebror :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du har verkligen en jätte snygg blogg! <3

2009-10-03 @ 15:20:53
URL: http://yuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0