förlåt för ingen uppdatering.

Jag har inte uppdaterat nu på ett tag. Det bror ppå ingen ork men mest för att mitt internet har dampat sönder.. Usch! jag får verkligen utbrott på det. Men nu funkar det iaf och jag hoppas att de ska fortsätta göra det. Men ni har inte missat så mycket av mitt intressanta liv faktiskt. I söndags tränade jag och emelie och så hämtade jag min Canada goose. Sen igår så var jag i stan hela dagen med steffi och sen på kvällen var jag med henne och Johan. Träffade även marre och massa i stan det var trevligt. Idag har jag vart i stan hela dan med Makke, Johan , Fidde och Marre och alla hon var med, jag gick lite fram och tillbaka hihi ^


visst blev den najs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0