äntligen så får ni veta om min dag!

Emelie's mamma och Emelie skulle hämta mig vid 8. Gissa när jag vaknade? 10 i. Jag fick springa upp ur sängen slänga på mig ngt som låg på min fotölj, hann knappt se vad jag slängde på mig alltså. Sen packade jag ner plattången och mitt smink och så stack vi dirket. Sen när vi kom fram till GBG så fick jag sminka mig på en toalett i en skola och platta håtet mitt i korridoren vilket va väääääääldigt pinsamt om man säger så. Så stack vi till pressbyron så jag kunde köpa en fralla och en cola och sen började vi spendera pengar så det bara small om det! Eller ah i alla fall jag. Det jag började med va att köpa en ny outfit som jag satte på mig för de jag hade på mig så hemskt ut. Sen käkade vi lite på donkan och kollade runt i olika affärer :) det va aschill. Vid 4 så stack vi hem och jag sov typ hela vägen (A)
De flesta bilderna är på Emelies kamera som hon antagligen kommer skicka till mig imorgon eftersom hon har en mycket bättre kamera än vad jag har. Men det kommer ngra i alla fall..






köpte:
svarta jeanstights - gina tricot - 199:-
vitt linne med liten ficka - gina tricot - 129:-
rosa lång kofta - zara - 199:-
blå mössa - kommer nt ihåg - 60:-
svart/grå t-shirt med tryck - hm - 149:-
svart myskofta - cubus - 299;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0