aldrig mer !

Jag ska aldrig mer orientera! fyfan. tur att detta är sista året för det var hemskt. Jag och Elin skulle springa och det gick bra från början ända fram tills vi blev lurade av emil och måns att vi hade missat en kontroll så vi fick springa tillbaka när vi var på rätt väg. Där gick bara 30 min bort.. Vi var i vilshärad men sen kom jag och Elin utanför kartan så såg vi en skylt där det står " hej och välkommna till haverdal " då blev vi en aning osäkra men det gick tillsist. Nu har jag asont i mina ben eftersom vi cyklade hem också för att min moppe är sönder -.-
nu ska jag iaf duscha och sen välja kläder och sen in till stan :)



Kommentarer
Postat av: eliiin - grisen

jääääääävla vilshärad/haverdal!

2009-10-06 @ 14:40:30
URL: http://dagenmedelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0