skolan idag då..

Skola idag.. ville inte dit egentligen men kände att jag inte kunde missa franskan. Även om ja typ inte va där och påp 2 h så skrev ja en text på 5 rader. Jag är alltid så aktiv känner jag <3 sen hade vi matte då Ingegerd dampade sönder på mig, my och emelie. Får alltid utskällningar av henne.. sen vare lunchrast och sedan idrott som inte jag och my va med på för vi är fortfarande sjuka :) sen bild då vi mest diskuterade med teija att vi faktiskt är duktiga på lektionerna.. Men de ville hon ju dock inte erkänna. Sen tycker hon det är kränkande med våra skoltröjor för det står " varje dag föds en ny lärare, använd kondom " shiit.. hon e fan gammal, väx upp det är en skoltröja inget annat...
juste.. fick 4/21 på mitt matteprov. så jag får ha grön bok nu..
dooooh!


jag och my är alltid lika aktiva i skolan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0