något jag verkligen hatar..

Något jag verkligen stör mig på är när folk addar ens msn för att bråka.
som nyss tex jag frågade vem hon va och varför hon addade min msn..

jag: vem e du?
tjejen: ( sa ngt namn som ja inte kommer på )
jag: aha okej ^ säger inte mig så mkt men aja.. vrf addade du mig? känner du mig
eller vet du vem ja e?
tjejen: ah jag vet att du e fjortis
jag: passa dina ord tjejen..
tjejen: HAHAHA TROR DU JA SKA BLI RÄDD FÖR DIG ELLER VART BOR DU?
jag: haha har ja sagt att du ska bli rädd för mig eller?
tjejen: om du slutar dränka dig i smink så kanske killar kan ta dig seriöst.
jag: haha använder sällan mycket smink bara påp fester gumman men du känner ju
mig så bra och verkar träffa mig varje dag eftersom du e så säker? under min
värdighet att ta detta över msn!
tjejen: *offline*

tycker sånt här e så jävla omoget! vad hade jag gjort henne? hon säger att killar
inte tar mig seriöst.. de va hon som såg ut som en fkn blåsfisk? grejen e
att om hon hade sett mig hade hon aldrig gått fram och sagt
" jag tycker du e fjortis "
hon hade gått förbi som ingenting och låtsats som om hon inte såg mig..
jag har vart i hennes ålder och hållt påp lika dant, men det gör jag verkligen inte längre för jag
har insett hur jävla omoget det egentligen är. Yeah sure om hon tycker jag är fjortis
jag bryr mig inte om ja ska vara ärlig, hon känner inte mig även hur mkt hon än önskar att
hon gjorde det.  Men jag hatar verkligen sånt.. när folk lägger sig i ens liv eller när dom tror att dom vet
allt om än när de inte ens vet vadd man heter i efternamn..
eller som på bdb då två töntar från halmstad la sig i vad jag hade för ålder på bdb? hahahaha de roligaste på länge.
de stod 92 för att ja skulle komma in på experience, visste ju inte om ngn som ägde det kollade min bdb?
men de va dom tvungna och tjaffsa om i flera timmar..
ååh så irreterad jag blir på folk.. om ni vill ge er mina åsikter om ni nu tror jag bryr mig så varför ine bara
gå fram och säga de till mig när ni vet vem ajg är och ser mig i stan? gör det ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0