misslyckad kväll..

kvällen igår blev rätt misslyckad..
vi började med att förfesta lite hos adam efter att vi hade väntat på langaren i typ.. 40 min?! bara
för att dom skulle ha sin jävla sprit, för jag dricker ju inte :)
sen vid 11tiden så drog vi till någon fest vid norrastation där alla va asfulla och vi kände inte en jävel,
så jag becca och madde stack efter kanske 10 min, då stack vi till en annan fest vid sibylla, där matte och calle va, 2 som vi kände iaf xd helt otroligt att det finns så mkt folk som jag aldrig sett innan? dom i vår ålder vet jag vilka de flesta e eller så känner jag dem.. menmen halmstad kanske inte är så litet iaf, eller så va folket såna som bara sitter inne eller ngt.. aja vi stack därifrån vid kanske halv 2 tiden så tog jag bussen hem..


zacke, jesper, nickebaaaaaaaajs hihihi




becca och madde


too cute bild på mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0