MADISON!

haha jag vet inte om jag glömde skriva att jag skulle dit, eller om ja har gjort det.. eller whatever..
va iaf där idag med, Emelie,My,Sofie,Pau,Andres,Adam och Pontus, och pontus igen tror jag (:
kvällen började iaf i stan då my pau och sofie skulle äta, gissa var? mc!
sen stack vi vidare till adam och förfestade där.. naaaajs!
sen gick vi till tågstationen och tog tåget till madison sen blev det dans hela kvällen hihi :)
det var helt okej faktiskt förutom att musiken sög och att jag mådde riktigt jävla dåligt hälften av tiden..
inte bloggat såmkt idag för det har varit så jävla stressigt så de itne är klokt :S














denna söta bilden p emelie och andres får avsluta
hahah nu måsteja fan sova.
godnaaaaaattt


Kommentarer
Postat av: K E L L I

Allt bra ? :)

kram

2009-11-21 @ 11:04:19
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0