jag hatar skolan mest av allt.

asså helt seriöst, det är ingen idee att jag går i skolan. Idag så va jag typ inte på hela engelskan och ja satt och lyssnade på musik och titta ut ur fönstret hela so'n, på svenskan kom ja typ en halvtimme försent sen gjorde ja ettt snabbt prov sen stack ja igen. skolan e onödig enligt mig om ja ska vara ärlig.
Efter så stack jag iaf in till stan med Emilia, hon skulle hänga med mig till UM. Nu mår jag asdåligt, mår illa som fan och ja säger inte varför.. men det går över får man väl hoppas, vill fan festa ikväll.
Juste, skulle hämta min älskade mobil för de sa att den va "färdig" Men det var ingen skilllnad alls på den..
hatar 3.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0