ingen tid till bloggning.

Jag har kommit på att jag itne har någon tid till bloggning. Allt är så jobbigt nu med skolan och jag umgås alltid med mina coola homies så jag hinner typ inte. Men jag ska göra så gott jag kan (:
My sov hos mig inatt, Nicco va också med på kvällen. Haha ni vill itne veta vad vi gjorde, jag tror vi har de som en hemlighet för annars kommer ni tycka vi e dumma i huvudet. Sen i morse mådde My dåligt så jag fick köra hem henne sen köra till skolan. När ja kom fram.. asså, jag kunde inte röra mig så kall jag var. Det går inte och beskriva. Men jag värmdes upp igen kanske vid.. typ 1?! :S
Stack hem sen och fixade mig och lite sånt sen kom timmie till mig vid 3 tiden (:
han stack vid kvart i 6 och nu sitter jag hos pappa.. ska snart plugga so tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0