ingen lång skoldag.

Skolan var ju inte speciellt jobbig idag om man säger så.
Den började med 2h no som var helt okej. No'n slutade 10 och sen började
vi inte förens halv 1. Snacka najs eller ?! Jag my och emelie dampade henne hos emelie..
like usal. Sen hade vi matte.. har ju fått byta till grön bok nu, om jag får IG på omprovet
på tisdag säger ingegerd att jag typ kommer få IG i slutbetyg, press?
sen tillsist hade vi studietid då jag gjorde.. hm, ingentiing?

och för alla som är så jävla intresserade av hur våra klasströjor ser ut?


för er som e blinda står det
"Varje dag föds en ny lärare, använd kondom"


Kommentarer
Postat av: sanna

vilken storlk tog ni på era klasströjor ? :)

2009-11-05 @ 23:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0