hiss/diss



- emos
asså förlåt men när det gäller detta så skiter jag i vad folk tycker
jag hatar emosar och kommer alltid att göra.
deras kläder e fula, de sminkar sig fult
de tror de vet allt och de vill bara har uppmärksamhet! ingen bryr sig om ni skär er?

- helger utan fester
det finns inget som e värre.. att sitta hemma SJÄLV
på en helg.. det går bara inte.

- allt tjat om svininfluensan.
seriöst när jag skulle till läkaren så va de kö
ända ut, asså folk stod utanför i spöregnet för att ta de jävla
vaccinet :S så jävla brottom e det inte..




- nya Gina i Halmstad
större, mer kläder mer omklädningsrum!
finns helt enkelt inget negativt med det.

- mina vänner.
det finns ingen som har mer underbara vänner än vad jag har.
ni är verkligen bäst!


Kommentarer
Postat av: Gigi

fin blogg! (:

2009-11-03 @ 13:48:57
URL: http://gigibuws.blogg.se/
Postat av: Martina lindnert

anna du så underbar! vänner finns alltid för en, och jag finns alltid för dig!:))<3



jävla snygga brudar på bilden ;)<3

2009-11-04 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0