hiss/diss

haha de va ett tag sen



- Sveriges höst/vinter väder
Jag blir så jävla irreterad, antingen är det -8,
eller så regnar det, eller så blåser de som fan.
De räcker om de e typ 8+  och sol.
men nejnej..

- Gullbrandstorpsskolan
bara massa emos och fjortisar. Lärarna är alltid tjuriga och kuratorn
är för känslig.. Den ända ja tycker om e skolsystern,
hahaha är ju där rätt ofta ^

- hemma fester
jag har börjat tröttna på det helt seriöst, det är alltid samma sak
och oftast så är dem inte ens lyckade.. Jag vill börja gå på madison, experience
och ekebo och sånt mer ist, det är dubbelt så roligt.

- Kissie
jag tycker nt om henne ngnstans och jag har aldrig gjort det.
tycker hon e ful, patetisk och otorligt tråkig.
allt hon skriver i sin blogg handlar om henne jävla träning som ingen egenligen
bryr sig om? så ska hon klaga på alla andra bara för att hon suger själv..


usch!




- hårförlänging
ska ju skaffa det själv snart.. det är smidigt snyggt och allt.
eller ah om man har de på rätt sätt med rätt färg och sånt, annars är det bara
patetiskt.. men det finns inget snyggare än folk med långt hår ( haha kanske inte killar då )
 
- Bikbok
va inne där i lördags, fan vad mycket snygga saker de har fått in.
ska pröva en tröja imon som ja ska lägga undan och köpa på osndag då jag får
mina pengar .. skitsnygg! innan hade de bara massa hippie-kläder typ, men nu börjar
de likna ngt.. anna's styyle

- söndagsbad
varje söndag tar jag ett långt bad med tända ljus och lyssnar på musik..
verkligen de bästa som finns, så jävla avkopplande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0