hemsk dag i ullared?

Asså ni kan inte ana vilken otur jag hade.. Dagen började bra med att vakna och sånt, jag försov inte mig som jag gjorde med gbg.. så tog jaag och emelie bussen in till stan och köpte nytt busskort och en cheese och sånt. Bussarna och sånt gick också bra. Vi satt i buss 1h och 45 min. Jag satt och lyssna på musik medans emelie sov de sista 45 minutrarna. Men iaf när vi kom fram så kände jag att jag fick min mens ( förlåt men detta e en tjejblogg ) så skulle ja kolla efter tampong så hade jag inte, så  sprang vi till ngt apotek och så skulle ja betala då var min plånbok borta? letade överallt, toan, vägen från bussen.. och allt men den va inte där. Grejen är att jag vet att jag hade den på bussen för jag gav emelie pengar då.. Så den ligger där. Jag rinde hlt och sånt så va det en gammal tjärring som typ går i pansion imon som ba ah det är detta nummret, såp ringde ja de så va de fel, så ringde ja upp tanten igen hon ba nee men det är det.. Sen helt plötligt ångrade killen sig i telefonen att de var hittegods när det handlade om en plånbok? men den låg tydligen inte i bussen enligt han.. vilket jag inte tror på. ska ringa imon igen hade jag tänkt mig. Så jag fick vara påp Ullared utan pengar (: wiiie -.- Ne men jag fick låna av emelie sålänge (:
fick va med påtv iaf. (:

de jag köpte var:
2 tuggumin
strumpor
nylånstrumpor
julklapp till mamma
3 läppstift
ögonskugga
ah de va typ de (Y) rätt onödigt att ta foto på ^





FINT VÄDER VI HAR I SVERIGE!





Kommentarer
Postat av: my

jag tycker om er tjejer!:D

2009-11-19 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0