helgen va väl okeej..

Har ju inte uppdaterat i helgen, de har varit rätt stressigt, har glömt kameran hemma hos mamma med, tror jag.. eller så e den borta hehe.. men iaf

fredag: då va jag och emilia först på ****************** hahahahaha lista ut den nii! Sen käkade vi på donken och lite sånt. På kvällen hämtade jag pizza sen stack till Steffi där han, johan och emelie va.. Senare stack jag och emelie till danny, max och alex där de va fest. Helt okej faktiskt, rätt mkt folk och sånt.. men folk inbillade sig att saker hade blivit snodda när de egentligen inte hade ngn koll påp sakerna.. Jag sov hos becca den kvällen..

lördag: Jag och Emelie stack in till stan vid 1tiden, köpte inget speciellt förutom ett par örhängen på Bikbok. Sen stack vi hem vid 3tiden, jag mådde nte så bra så jag gck och la mig och sov typ 2h, sen duschade ja och fixade mig och sånt så drog jag emelie och steffi till Danny, det skulle egentligen bara vara förfest där men det blev lite mer sen.. det var de mest patetiska folket där.. En kille kallade oss fjortisar när han hade vänner som druckit typ 1 klunk sprit och sprang runt och skrek och la sig på golvet och sånt, jag och emelie hade inte ens druckit ngt? och vi va helt lugna. Sen han killen trodde han kände allt och alla i hstd och gick runt och skröt om det när ingen ens visste vem han va.. jag hade aldrig sett han innan. Sen när ja skulle hem hade ngn rotat igenom min plånbok och tagit mitt busskort och mitt ena citykort.. kanske har en liten aning om vem det var men jag är inte säker än. Tycker iaf det är så jävla tattigt när folk inte har egna pengar så tar de andras grejer? usch.. men fick ju använda min charm på busschaufören så fick jag åka med iaf som tur va..

söndag: sjuk sjuk sjuk sjuk sjuuuuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0