haha lite roligt ibland..

Det ända som är najs med skolan just nu är att man är 9a. Vi kan göra vad vi vill.. ingen vågar säga ngt.. idag ex låg jag i jonas knä och sjöng för full hals i uppehållsrunmmet, ingen vågade kolla, jag och elin fular oss alltid som fan i korridorerna och skrattar hela tiden.. men de e en sak ja hatar alla 6or, 7or och 8or på vår skola.. Alla 6or är små som myror, man ser inte dem när man går i korridoren? Sen vet jag inte ens vilka som går i 7an för jag lägger inte märke till dom.. i 8an går det bara massa megafjortisar, pj's och MYYCKET emosar, och det stör mig något enormt (: alla e så mesiga också,, vet inte hur många gånger jag har varit hos kuratorn för att ja har "miobbat" någon eller "kränkt" ngn.. menmen..


Kommentarer
Postat av: Lägge

du glömde mig också där i början :)

2009-11-13 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0