godmorgon.

gårkvällen blev rätt lyckad faktiskt :) förutom att när jag och emelie var asglada och skulle springa upp i lägenhetn så ramlade hon såklart i trappan.. först skrattade jag bara lite åt henne och sa att hon var klumpig, men sen såg emelie att de hade börjat blöda igenom byxorna. Så hon fick ta av dom va de ett 1 cm djupt jack in i hennes ben, det såg riktigt äckligt ut, så hon och fidde fick åka upp till akuten och sy, 4 sygn.. emelie du är verkligen en klumpeduns <3
senare kom även steffi och Jonatan och det var trevligt.. Det var även folk där som jag blev riktigt chockad över att vara där, ville inte egentligen att dom skulle va där för det kändes obekvämt efter allt som hänt mig. men dom e trevliga så tillsist brydde jag mig inte så mkt..
nu måste jag skynda mig och börja fixa mig för vi ska till Kattegatt på öppethus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0