finesse..

Visst alla kattungar e jobbiga, men hon är fan helt jävla ortolig. Hon är alltid ivägen och ska alltid förstöra saker och leka med saker hon inte får. På nätterna ligger hon och biter en i öronen eller benen så man har ståra rivmärken eller sår, hon åt även upp mitt örhänge för typ 2 veckor sen. Sen ska hon alltid slicka en på ögonen. Om man inte tar upp henne när hon vill så hoppar hon upp på en och klättrar upp, det gör svinont och det förstör kläderna. Sen ska hon alltid lägga sig PÅ tangentbordet på min laptop. sen går hon inte därifrån, om man bär bort henne så kommer hon tillbaka, och hon MÅSTE vara med när man äter och det ör inte långt ifrån heller utan hon måste sitta brevid än annars får hon damp.. om hon inte får sova i min säng på natten för att jag hr stängt dörren hoppar hon på den och kraffsar som fan hela natten, eller ah tills hon kommer in själv eller att någon släpper in henne.. nu leker hon med min tröja när jag spelar crazy taxi och det är riktigt jävla irreternade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet!

btw vilke linje ska d gå på gymnasiet ?

2009-11-12 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0