åsikt om fyllesvin.

Det är så äckligt! Som tex igår när jag satt på bussen påväg hem från Alle vid 3tiden så fick jag sätta mig nästan längst bak för att bussen va full. Där satt 5-6 killar i 18-19års åldern och va aspackade, de skrek på busschaffören och på folk i bussen, det stank spya om dom alla, de var så äckligt. De kunde inte sitta still utan de gickk runt i bussen och hade sig. Stör mig så fruktansvärt mycket på sånt, visst man ska dricka men man ska fan kunna kontrolera sig själv och inte hålla på och skrika och förstöra för andra. Dom var ändå 19 år gammla och de borde ha kommit över den åldern eller? Ville bara kasta ut dem ur bussen.. Och självklart skulle de av på samma busshållsplats som mig med..


de kommer se ut såhär en vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0