visste ni att..


 
 jag har haft en hund?
Det var inte alls längesen. Hade en Cane Corso tik. Hon var svart oh brun och hon var helt underbar.
Allstar Lynx hette hon men vi kallade henne "Lyx" Vet inte riktigt hur det blev så faktiskt. Hon var faktiskt väldens mest underbaraste valp.. Vi hade henne i kanske 4 månader.. Sen var vi tvugna att sälja henne.. ingen behöver fråga varför för jag kommer ändå inte svara.. Och nej de va inte att vi inte kunde ta hand om henne. Jag saknar henne enormt mycket. Men det är bra att vi vet att hon har det bra nu..
Vi hade lite problem med henne när hon var ritkigt liten.. Då var hon tyken och uppkäftig, men de blev bättre och bättre. Sen blev hon riktigt snäll.. Hon gjorde aldrig något dumt mot någon även om hon var så liten och inte fattade vad som var rätt eller fel än. Hon ville inte göra någon illa eller ledsen. Visst hon var valp och hon bet sönder saker och sånt.. Men vilken valp gör inte det? Då skällde man på henne lite och så tog hon till sina "puppyeyes" då gick det inte att vara sur på henne längre. Då bärde man upp henne och kramade om henne.. Min älskade lilla lyx.. kom tillbaka :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0