tylösand-grötvik

Shulululu igen.
Skulle egentligen bloggat innan jag stack, men det blev inte riktigt så.. Tog massa egobilder istället hehe..
Nu är jag iaf hemma efter en rätt kort men skön kväll. Sa ju till mamma att jag skulle sitta hemma hela kvällen för att plugga till moppetestet, men det blev inte riktigt så, har inte tid helt enkelt. jag kommer nog aldrig hinna göra det... Men iaf så cyklade jag och mötte Elin så cyklade vi till Tylösand för att kolla Lena PH och ngn annan kille som jag inte kommer ihåg vad han hette, eller jo orup eller ngn.. trodde de va en tjej först, hur fan skulle ja kunna veta det ?! Sen blev det lamt och Elin skulle sitta med lollo och några som jag inte känner så bra så jag stack snabbt som fan till fidde och ställde min cykel där och sprang som satan till bussen för att inte missa den ( jag fick itne plats i bilen så jag fick åka buss SJÄLV * schysst * ) Men iaf i all stress spilde jag ut cola på mitt linne så de blev en stor fläck, fint.. Hoppade iaf av vid grötvik och så gick jag till Johan där massa va, de skulle va fest men de blev inte riktigt så.. lite mer chillkväll.. De flesta stack vid 11 för de va trötta.. måste ju tagga tills imon då Max fyller 20 ?! Emelies mamma kom iaf och hämtade mig henne och fidde vid halv 12.. kan inte vara trött imon vafan.. Nu MÅSTE jag läsa lite till moppen och sen ska jag sova, och hoppas på att jag inte drömmer en mardröm till, den jag drömde inatt va ju inte så kul om man säger så.. Men det kan vi ta ngn annan gång..

 



kvällens outfit va iaf hög kjol och ett ljusrosa linne.
blev inga bilder sen kvällen för kameran låg i väskan, om den nu ligger kvar..
skulle inte förvåna mig och ngn har snott den

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoooot!

2009-07-18 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0