tummen upp för..


de e så jävla hett! Deras korta rutiga shorts med shorta och pilotbrillor! Det finns inget bättre än att sticka ner till Båstad och bara spana runt massa snygg stekare/brats. De flesta e ju i 20-25 års åldern vilket e lite synd enligt mig och Emelie. Varför kan inte killar i vår ålder börja klä sig så och ha en sexig 08dialekt?! Vi hade tatt er direkt haha. Nej men seriöst.. Min kille ska va brat när ja ska skaffa ett riktigt seriöst förhållande, alltså när man är typ 25 och har mognat. Jag ska leta like hell.. Innan tyckte ja bara de såg fjolliga och bögiga ut men min åsikt har ändrats helt!

Hittar ingen bild på google på brats eller ngt.. google suger.



Kommentarer
Postat av: Pontus Lägge

min kusin uppfyller alla dina krav haha

2009-07-18 @ 14:02:09
URL: http://laggz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta?!:o

2009-07-18 @ 14:51:19
URL: http://annaaberggrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0