tummen upp för..



Asså jag älskar verkligen hennes blogg! Jag läser hennes, Dessies och Kissies.. Men Dessies och Kissies kanske jag går in på en gång om dagen.. Men Paows läser jag bokstavligen hela tiden, kanske klickar in 5-10 gånger om dagen på hennes blogg. Jag gillar inte Dessie tycker bara hon e fjollig och sen tror hon att hon är mer känd än vad hon egentligen är och att alla tycker om henne och att hon är mycket mer värd än alla andra. Paow är motsatten.. Hon skryter inte om att hon har en stor blogg och även så får hon mycket mer läsare än Dessie? melike. Sen e de ju Kissie.. haha folk som inte visste så är jag ju i finalen om hennes nya BFF.. Och NEJ jag va itne seriös när jag skickade in det och jag trodde verkligen inte att jag skulle komma till final.. Tror inte jag kommer vinna men ändå :) aja som sagt.. Paow ska de va,, ingen Dessie.. Kissie e helt ok men tummen ner för dessie..
dessutom e hon mkt mkt mkt mkt mkt sötare


Kommentarer
Postat av: bazti

fuck you tummen upp för dessie!!!

2009-07-28 @ 01:59:52
Postat av: Linnea

men lätt paow, älskar henne.

2009-07-29 @ 00:20:07
Postat av: Pontus Lägge

Haha fett roligt att kolla på hennes videoinlägg... sån jävla fjortis asså! sjukt haha!

2009-07-30 @ 17:58:52
URL: http://laggz.blogg.se/
Postat av: my

riktigt fjortis är hon xD

2009-07-30 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0