tummen ner för..




De finns överallt! Det är hemskt! Man ser dem på bussen, utanför donkan och i stan överallt!
De tror de e gammla och kan klara sig själva. Men man ser till och med på dem att de e 950r? Visst jag är 1 år äldre och ni kanske inte tycker det är så mkt men tro mig! Det är riktigt stor skillnad på mig och dem. Just från13-14 mognar man rijält eller så blir man ännu mer omogen. De jag älskar mest med dem är ju deras svarta pumps som de inte kan gå i och deras fejklöshår som man verkligen ser är fejk typ 60 m ifrån dem och deras ögon som e sprängda med smink!
De går runt och skriker och tror de e gammla. Men som sagt ni är bara 13, hör ni inte så sjukt de låter?!
Jag och Emelie brukar se massa på tylösand, när vi går förbi dem säger vi ba
- jo men hejhej 95or.
Hoppas de kommer på sig själva snart och växer upp..
ush säger jag bara..
Visst det finns 95or också som e schyssta och inte beteer sig som djur. Jag har själv umgåtts en del med dem, men jag växte ifrån dem. De 2 som jag umgicks med mest sa att jag hade blivit mer omogen medans 10 andra äldre, kanske i 16-19 årsåldern sa att jag hade mogat riktigt mycket.


de här tjejerna kan inte vara äldre än 14!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag sa aldrig att du hade blivit omogen, jag sa att du hade ändrats och blivit konstig.

2009-07-18 @ 16:49:55
URL: http://haanci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tkr det här är skrämmande! visst jag bor i köping det är en liten stad men alla som är allt från 97 - 90 smikar sönder sej sj.. -.- grym blogg btw :)

2009-07-18 @ 17:47:17
Postat av: Anonym

ah hanna, ja växte upp

2009-07-18 @ 18:07:14
URL: http://annaaberggrenn.blogg.se/
Postat av: angelica

du är väl själv som dom ?ser iaf ut så på dina bilder :)

2009-07-18 @ 22:45:04
Postat av: lol'd

Lilla söta (host) rara du :) Har du någon aning om hur du ser ut? Sprängda med smink? Är du också 95:a då eller? Du skiver att du hatar något som du själv är. Du är en fjortis :) Men se det positivt! Det är ju bättre att vara fjortis än wannabe fjortis. I lol'd. Fast helt seriöst, nu när du kom med på kissies blogg så tror du helt plötsligt att du är... Haha vadå? Kissie ? Här mina damer och herrar har vi en fjortis som är wannabe Kissie! :)

2009-07-18 @ 22:54:44
Postat av: ghgfhsfghgfh

2 saker anna,

du har själv varit där så du kan inte säga så mycket.



det stavas rejält.

2009-07-18 @ 23:24:50
URL: http://fg
Postat av: Ludde

Haha blev du ägd eftersom du var tvungen att ta bort kommentaren :)?

2009-07-19 @ 14:15:27
Postat av: Anonym

har inte kvar onödiga kommentarer? hahahah du känner inte mig och du har inte sett mgi i verkligheten så hur kan du veta att jag ahr mkt smink? de kan du inte.. om du nu tycker jag är så öcklig så varför läser du min blogg? hahahaha

2009-07-19 @ 14:32:00
URL: http://annaaberggrenn.blogg.se/
Postat av: sanna

men snälla vf skriver du såna här texter när dina egna kompisar säger att dem nt ens har sagt att du har blivit mogen och att du frt e fjortis , och vare nt du som sa " jag sminkar mig nt ens längre , jag röker nt lr dricker , jag festar knappt " damn , du ljuger verkligen dåligt , och fyfan vad du e wannabe kissies , rosa läppstift e ju aaaaaaaasss snyyggt och du skulle aldrig mer vilja bli brunett ..

2009-07-21 @ 14:58:05
Postat av: Anonym

Förstå nu hur vi äldre tänker om dig.

2009-08-03 @ 01:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0