svar på tal.

Lilla söta (host) rara du :) Har du någon aning om hur du ser ut? Sprängda med smink? Är du också 95:a då eller? Du skiver att du hatar något som du själv är. Du är en fjortis :) Men se det positivt! Det är ju bättre att vara fjortis än wannabe fjortis. I lol'd. Fast helt seriöst, nu när du kom med på kissies blogg så tror du helt plötsligt att du är... Haha vadå? Kissie ? Här mina damer och herrar har vi en fjortis som är wannabe Kissie! :)

-
Haha jag jag vet hur jag ser ut för jag kollar mig själv i speglen varje dag. Jävligt ofta utan smink också ska du veta :) Nej om du kände mig hade du vetat att jag snart e 15, men du verkar ju inte göra de märker jag. Så jag är en 95a fjortis när jag inte ens e 95a? hahah jojo visst okej tyck du det..  Jo men jag är så jävla mycket fjortis!!! Det enda som e fjortis med mig isf är att jag är blond och sminkar mig.. Och det med Kissie? ser du ngn likhet i hennes och min blogg? Bara för itne du är med i den? haha har du ens blogg? + att jag provocerar men du kanske inte vet vad de är? men tack vare de så stiger min statestik snabbt som fan. suck on that fucker. Du vågar inte ens säga vem du är. men jag älskar sådana som dig ni har så himla söt personlighet tycker jag<3

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

men oh gud va töntig kommentar -.-

haha stå på dig! ;)

2009-07-20 @ 21:21:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0