stranden.

Vaknade vid 12 så stack jag Fidde och Emelie direkt till stranden typ. Robin cyklade hem och sa att han skulle duscha och äta och sånt. Efter en timme typ kom Max Jacob Sofia och hennes 2 kompisar från gävle. Vi låg där till kanske 3 sen skulle jag och emelie ta bussen hem och de andra skulle ut med max båt och åka ring, ville egentligen också hänga med men nej då ska man på moppekurs från halv 6 till halv 9. Jag tror inte det blir ngn speciellt kul kväll för mig. Kanske är hemma vid 9 och sen så ska man fixa sig och sånt så ja kommer inte iväg förens 10 då typ. nödvändigt isf?
ska klä på mig nu sen måste jag typ dra om en halvtimme.. fifan

.
kvällens lätta outfit
*vita jeanstights från gina
* svart linne från hm
ska ju ändå på moppekurs -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0