stallet.

shulululu igen..
Nu ligger jag i bh och trosor, slarvigt uppsatt hår inget smink och nyduschad. Ska fixa mig lite sen ska jag dra in till Falkenberg med mamma och syrran. Det var ngn märkesaffär som reade 40%. Mamma och Linda är shoppingberoende så de sa att de va tvugna att åka dit, sen så måste jag ha nya jeans så då kunde lika väl jag också hänga med tyckte jag.. Mamma gjorde precis vofflor till mig, vi kom nästan precis hem från stallet, hon väckte mig kvart i 8 och sa att vi skulle upp till stallet och rida ut på assa och bjatur, va la tvungen att hänga med. Satt och sov när jag red typ, försökte hålla mina ögon öppna men de gick inte så bra, ibland kändes de som jag slummrade till haha.. Men de va rätt skönt att komma ut ändå, hade inte vart och ridit sen år tillbaka kändes de som, kom typ inte ihåg hur man gjorde nästan... Nu ska jag nog sova i 20 minuter eller ngt och sen sminka mig lite..
se ya later!

 
tinni älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0