shulululu

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på hardstyle. Eller okej ensam och ensam, min mamma e hemma men hon sover som vanligt typ.. fattar inte hur hon kan vara trött hela tiden? Plus att hon typ tror att jag knarkar för att jag går ut och ringer ibland.. Hon tror typ att jag ringer en knarkare och vill köpa 5g eller ngt, bara för att jag kanske inte vill att hon ska sitta och höra allt jag säger till mina kompisar? aja.. Har iaf plattat håret och jag tänkte att jag skulle börja sminka mig vid 6 och klockan är halv 5. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. blogga mer kanske.. ja de får nog bli så.


utan smink och sliten e vad jag är nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0