sen kväll..

Det blev en sen kväll igår så jag hann inte och uppdatera, eller okej jag hann men jag orkade inte. Gjorde annat istället. Kvällen började hos Max. Va där med han Robin, Macke, Norin, Hampe, Fidde och Emelie. Vi va där från 7 till 9 kanske. Sen bar de av till utanför gamla konsum -.- Alla utom max.. där väntade macke och fidde på langare. Sen drog vi vidare och mötte viktor och sedan mellanmax. Vi gick ner mot grötvik men sen skulle jag Emelie och Fidde plötsligt hem , haha menmen, Kom hem vid 10 över 1 tiden och var riktigt trött, hade ju gått en bit under kvällen. När jag kom hem så såg jag också att någon hade gjort en fejk bdb på mig. Så himla omoget! Men det är ju folk som inte har ngt liv eller äckliga och fula som måste göra ngt sånt.. usch


jag sitter och leker med min tunga med fredrik.
tyckte jag själv va cool ba för ja kunde vika den frammot


emelie, jag och robins fingrar


haha fidde


jag och max


   hampe macke jag


emelie hampe jag

 det fick bli sista bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0