nya brills

Kom nyss hem från stan, jag och Emelie köpte present till Max :) haha ni får inte veta vad det är! Elleer jo i övermon får ni nog det, kommer nog inte hinna blogga så mycket imon nämligen. Köpte nya brills i stan eftersom mina gamla knäcktes .. detta är samma modell fast i gula, de hindrade mig lite från att köpa dem, att de va gula, gult = fult ? haha okej det är inte sant men ändå, köpte dom iaf bara för de kostade 100 kr och för att det är den enda modellen jag passar i.. Det fanns ett par svarta med med såna ränder om ni vet va ja menar, såna som alla fjortisar har fast de har inget glas, såna fans de men bara 2 ränder där uppe och 2 där nere, men jag skippade dom.. de blev de gulfula iaf..


varför kan jag aldrig va seriös på bilder?
Nu ska jag iaf fortsätta med mitt pluggande och käka kladdkaka samtidigt..
Funderar på att sticka ner till stallet en sväng ikväll faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tojjy Bui

lite likt dessie på de bilderna, skillnaden = hon har blåa brilllzzzz :)

2009-07-18 @ 02:10:01
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0