lite misslyckat

Jag och Emelie drog ju som sagt in till stan, Vi träffade blandannat min kusin och hans kusin alltså inte två av mina kusiner asså hahaha ah ni fattar.. Vi satt med dom ett tag vid nissan och snackade och tog det lugnt, sen skulle bazti komma men han kom aldrig så jag och emelie fick damp för vi hade suttit och väntat på han, men tillslut kom han och vi va med han i 5 min sen stack han.. vi tog bussen dirket till club experience, på bussen träffade vi viktor och harald och dom va vi med hela kvällen, sam kunde inte fixa in oss för han hittade inte sin kompis, lite synd men vi hade inte hunnit ändå för vår buss gick, lite misslyckad kväll vare allt men vi hade kul ändå, vi tog bussen hem vid 12 och sen hämtade min älskade pappa oss i vilshärad, nu ska jag sova, och förlåt att de inte blev ngra bilder men ja orkade inte helt enkelt inte ta upp kameran.
 
 
fan vad jag photoshoppar sönder bilder asså !
helvete det är nästan så man blir blind !!
jag vet att du som skrev de läser min blogg och jag säger bara puss på dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0