laxacupen.

har inte bloggat på hela dan.. jag vet. Har inte hunnit. Stack till stan astidigt med Emelie.. Eller ah astidigt och astidigt vid typ11 men ändå. Så köpte jag trosor och rengörningsmedel till ansiktet. Träffade även Harre och Oliwer och snackade med dom ett tag. Sen stack vi dirket till Laxacupen och spanade killar.. Eller ah mest jag eftersom Emelie har pojkvän. Doh! Så var de 2 killar som satt och tog foto på oss, så flabbade vi som fan.. sen kom Sam och Max så skrattadee vi fortfarande så sa vi de till dom. Självklart skulle de driva med dom så de gick fram och ba " ah tog ni foto på våra tjejer ?!" Killarna höll på att pissa ner sig typ. Så tvingade Sam och Max dom att ta bort fotona.. Rätt pinsamt för oss.. plus att den ena va riktigt jävla snygg! Vi snackade ifs med dem sen igen och sa att de bara hade drivet med dom.. Och dom hade tydligen kvar bilderna.. hehe.. jag blir ju s jävla bra på paparazzibilder känner jag.
 
 
usch så ful bild! Men va tvuungen och visa min nya homie!






Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte jobbigt att sminnka sig så mycket i princip varje dag? :/

2009-07-25 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0