kommentarer.

Alltså helt seriöst.. Ni som kommenterar taskiga saker bara för att vara taskiga hur tänker ni? De skulle aldrig jag kunna göra. Jag provocerar bara för att få mer läsare? Ni kan inte säga att ni provocerar för ni skriver inte ens ert namn eller er blogg? E det för att ni inte vågar stå för vad ni tycker eller vad är det? Om ni har en åsikt så visst, ni får tycka vafan ni vill.. Men om ni ska kommentera min blogg ska ni iaf skriva vem det är som skrivit det annars tar jag bort kommentaren? Och skriv inget fult som " Rikard " eller " Louise " För jag känner inte ens folk som heter så? Ni som kommenterat utan att skriva namn.. Jag vet att ni vet vem jag är eller känner mig halvt.. Det märker jag på kommentarerna.. Så varför inte stå för det ni tycker? Om ni ska skriva något posetivt ja då är det ingen fara att skriva sitt namn eller sin blogg.. Men när det gäller negativ kritik så kan ni aldrig stå för det! Då är det lika bra att skippa det för då läser jag inte ens kommentaren då tar jag bara bort den. Ingen har ens bett om er åsikt och ändå måste ni kritisera? Snälla.. Ni säger att jag är omogen men jag står iaf för det jag skriver och det jag tycker.. Så säg inte att ni knäckte mig bara för jag inte orkade läsa igenom en bibel som ngn anonym skrivit, jag läser första raden sen tar jag bort den.. Som sagt.. Ingen bryr sig om en anonyms åsikt. Om ni vill mig ngt så skriv vilka ni är ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0