katastrofkväll!

Okej nu ska ni få höra om min och emelies katastrofala kväll. Eller jag tycker i alla fall inte den var speciellt lyckad. sen vet jag ju inte vad hon tycker menmen. Det började med att vi skulle käka pizza i Söndrum så skulle Hampe och Robin hålla oss sällskap. Så ringde vi dem när vi satt på bussen.. men nejnej då var de påväg till Tylösand så jag och Emelie åt pizza själva. Sen tog vi bussen in till stan och där träffade vi Ebba och Sofia så snackade vi ettt tag med dem. Sen träffade vi Tobbe så stod Emelie och frågade ut han om vilka som va töntar och inte på Getinge :) Så satt jag och skratta brevid typ. Träffade även Sara så hoppade vi på samma buss som henne,Emilie och Ellen som också skulle till Tylösand och kolla om det hände något kul där. Det gjorde det dock inte.. Vi gick ner på stranden och kollade bortåt. Så såg vi massa discolampor och sånt på stranden typ. Så tog vi bussen dit så va de typ ngn konstig strandfest med asdålig musik och massa 90ior typ. Så fick vi Cider och sånt.. Sen träffade vi en kille som kom från Östermalm.. Eller jag tror det,, eller så ljög han. vad vet jag ? Men han va iaf aspå så tillsist försökte jag verkligen hålla mig borta från han för han va fett läskig. Sen kom Emelie på att hon va tvungen och sticka hem i sista minuten så hon sprang som satan upp till bussen som gick 23.20.. så rolig i min kompis :) Stannade ett tag med Sara emilie och Ellen och tänkte inte så mycket på hur jag skulle komma hem. men sen kom jag på att jag kanske borde komma på det.. Så hade ju mobilen självklart dött. Fick låna Emilies som tur va.. så ringde jag mamma och frågade om jag kunde sova där för dit gick det bussar.. Sen kom jag på att jag skulle göra en sak imon så jag måste va hos pappa. så jag fick beställa en Taxi till Tylöbeck som skulle komma om 5 min när jag stod nere på stranden och det är 10 min gång upp till vägen. Så sara gick med mig en bit sen fick jag springa. Och tylöbeck e stort så jag visste inte vaaart taxin skulle komma och jag kunde inte ringa heller.. Så jag sprnag typ 1 km längs vägen sen såg jag en taxi köra förbi längst vägen så jag fick vända och springa tillbaka. det var inte rätt taxi men han ba ah okej jag kär hem dig du ser trött ut.. Så körde han hem mig..
ush vad jag är svettig och äcklig nu.. MÅSTE DUSCHA!
 
 
nu vill jag sova!
ska ba tvätta bort mitt rinnande smink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0