ikväll?

jag har en svag känsla av att min kväll kommer bli en katastrof. Klockan e 5 och jag sitter med slarvigt upsatt hår, inget smink och med mjukisbyxor.. Ingen vacker syn ska jag säga er.. och ingen har hört av sig till mig ?!  får panik hahaha.. lever typ på andra (A) nej okej de kanske jag inte gör för jag e typ lite egoistisk av mig.. men många i gänget tycker sämre om mig nu för en sak har hänt.. En sak som jag inte kan göra något åt men ändå får jag skulden.. aja lifes hard. Nu ska vi inte gå in på sånt för jag blir bara på dåligt humör då. Det är jag redan men jag behöver inte bli ännu surare. Min kväll kommer bli att jag och min pappa sitter hemma och kollar på en film typ.. Ingen kommer typ ringa mig :( Eller jo Linn skulle höra av sig om hon fick reda på ngt.. man kan ju alltid hoppas. Hemmakvällar kan vara sköna. Men fan inte på sommarlovet!

 
ser nyvaken och fet ut.. usch detta ser itne bra ut.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom till örebro <3

2009-07-22 @ 17:40:35
Postat av: [email protected]

fin <3 :D

2009-07-26 @ 15:02:56
URL: http://limpan.page.tl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0