IDOOOOOOOOMIN PÅ LÄPPARNA?! OHJA!

Träffade Sofia, Obad och Viktor i stan, sen skulle Obad hem och duscha och så skulle viktor " träna" i en timme ( han kom tillbaka efter en halvtimme typ (A) ) Så jag och Sofia satt vid nissan och snackade lite, sen kom Harre Olle Linn och My också.. Senare drog jag och Sofia hem till mig och firade min mormor som fyller ngt,.. har ingen aning vad hon fyller om jag ska vara ärlig.. sen kom även fidde och emelie så tog vi bussen till Sofia sen gick vi till Viktor där Olle och Harre också va. Sen stack vi in till stan och träffade lite annat folk. bla robin som va aspackad :) Sen hände en sak så jag blev den lyckligaste tjejer i världen enligt mig :) hihi.. Nu ska jag sova för ja ska rida imon.. usch. ska ju även jobba på marinfestivalen.
Nu är mina tangenter nerkladdade med idomin för de e ju de jag brukar ha på läpparna säger ju alla !!!!!
hahahahah nej men seriöst mina tangenter har idomin på sig och jag har de på ett ställe på läppen.. nu tror ni säkert helt seriöst att jag har idomin på läpparna.. men aja. i dont care. jag har ****** så drf ja måste ha det.
pusssssssss godnattt på er läsare.


Kommentarer
Postat av: sofie

vaddå, har du inte idomin på läpparna?

2009-07-30 @ 14:27:56
URL: http://sofief.webblogg.se/
Postat av: Anonym

har du herpes?!!?!

2009-07-31 @ 16:12:51
Postat av: Anonym

munsår eller herpes?

2009-08-03 @ 21:12:09
Postat av: Anonym

hahahaha munsår

2009-08-03 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0