hemma med emilia.

Nu är jag hemma från stan. Stack in för att jag skulle laga min mobil men påvägen in så började den helt plötsligt funka? aja.. Prövade Bh och sånt och hittade en asfin men självklart när man drog kortet så stod de : medges ej.
Prövade 2 gånger och det gick inte.. mina pengar har fortfarande inte kommit.. Träffade Mellanmax sen och va med honom, sen kom även Sam och Josefin. Och juste vi hade lite sällskap med Linn tills hon skulle ta bussen till mange också.. Nu sitter jag med Emilia på mitt rum och vi ska sova för vi e trötta like hell.. Sen ska vi fira min farmor och sen ska vi nog ut ikv..
puss

 nu kommer alla gäster.. doh


jag orkar inte.. jag vill sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0