grattis mormor.

Sitter hemma nu och kom precis hem från Emilia. Sov hos henne inatt. Igårkväll va vi i stan och träffade Oliwer och Harre. Stack hem vid 10 för att vi va så jkävla trötta.. Hade precis somnat så självklart ringde obad mig vid 2 och väckte mig.. menmen. Vaknade vid halv 11 och nu är klockan 12. Idag fyller min mormor år btw! Grattis till henne. Jag mamma och Olle ska fira henne idag lite på kvällen. Glöm att jag stannar hemma hela kvällen. Eftersom Emelie ska jobba och emilia ska vara med linn och asmånga nummer från min mobil har försvunnit så vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag ska vara ärlig. Ska i alla fall fixa mig nu så jag är redo om ngn ringer mig.. pusshaj på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0