gårdagen = misslyckad..

jag och Emelie träffade först Bazti, Nille, Pontus och Zacke för de kom till GT. Så skulle vi ta 18.41 bussen in till stan men så kom den aldrig. Så vid kanske 19.10 så ringde vi till HLT och frågade vart den hade tatt vägen.. Då hade tydligen ett däck sprängts eller något sånt så vi skulle vänta tills den som gick 19.37. Men det pallade inte jag och Emelie så min snälla pappa körde in oss till folkparken. Där mötte vi Oliwer, Harre och Viktor. Vi gick in till Laxön men det var typ inget folk där så vi gick ut igen. Då träffade vi Hampe, Macke och Robin. Vid kanske 9 halv 10 gick vi in igen och då började det fyllas på med folk sen var det asmånga där som man kände. Sen stack vi vid kanske 20 i 12 och Macke robin och Hampe var aspackade och gjorde bort sig totalt (Y) Jag Harre och Oliwer " tappade bort " Emelie och dom.. vi ville inte gå med dom så vi tog en annan väg.. sen missade jag och Emelie ju bussen tack vare det. Så vi fick vänta på nästa buss osm gick halv 2 alltså 1 och en halv timme senare.. kul !!! Och jag har ont i mina knogar, mitt huvud och mina vader sen igår.. Även mina fötter.. varför kkan inget bli lyckat för mig?


Kommentarer
Postat av: lina

hittade just din blogg, vad snygg du är=)

2009-07-26 @ 14:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0