DAGEN..

Nu är jag hemma. Jag och Emelie tog bussen vid 20 i 4 till Viktor så kollade vi Hjälp med han och Harre, Sam kom även en stund så snackade vi lite med honom. Sen drog jag och Emelie in till stan och åt, fyfan va gott de var! Hade verkligen inte ätit mycket innand dess.. Då kom även Viktor och Harre igen in till stan och sen tog vi bussen till söndrum och träffade Mellanmax, Bazti, Zacke, Ledel, Matilda och Erica och rökte vattenpipa och lite sånt.. Emelies mamma kom och hämtade mig och henne för typ 15 min sen. Är så jävla trött eftersom vi sommnade 4 igår, eller ah de blir ju idag. Så väkte min bror oss 8 av hans jävla dampanfall. Eller Emelie vaknade ju inte av de eftersom hon sover som en stock när hon väl vaknat :) Imon ska jag hem till pappa och fira min farmor.. JIPPIE! Hela släkten kommer.. woho.

 
 
man känner sig så jävla fräsh nu alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0