Båstad igår.

va i båstad igår med Emelie, det var en katastrof. Vi tog 12.04 tåget och kom fram vid kanske halv 1. Sen är det typ 4 km från tågstationen till stan så fick vi gå hela vägen. När vi kom fram gjorde vi ingenting, vi gick runt lite, käkade glass och satt på stranden och bara tog de lugnt. De va en kille som kom fram till mig och ville ha mitt nummer men han va riktigt ful! Men jag gav han det iaf.. Sen smsade han mig svarade som en diss så ja tror han fattar att jag inte e scpt intresserad.. Vid 5 kom Mohammed Emil & Jimmy. Vi va med dom ngra timmar och vid halv 11 så kom min pappa och hämtade oss..


innan tåget


emelie sötnos på tåget






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0