" anna knäcker "

Om vi säger såhär, folk som skriver " eue du är så äcklig " eller " fyfan vad ful du är din fjortishora!" Såna männiksor är de mest patetiska jag vet! Om man vet själv att man inte är äcklig eller riktigt jävla ful så är de antagligen ingen annan som tycker det heller, förutum äckliga emosar eller punkare då förstårs, men ingen bryr sig om deras åsikt ändå haha. Nej men seriöst jag vet hur det är, man kommer in på en söt tjejs bdb och ser att hon har en assnygg tröja eller assnygga byxor, så kollar man lite på henne och man måste hitta ngt fel så kanske man ser att hon har pushat brösten lite mycket så lägger man en kommentar " ska du inte dra ner tröjan lite till " Eller om man hittar en tjej som är riktigt söt så måste man hitta ngt fel på henne innan man lämnar hennes bdb eller blogg.. Jag är inte sån, men hälften av alla tjejer som bor i sverige kan inte inse att det finns söta tjejer som inte är fjortisar horor eller slampor och att ni bara är avensjuka för att inte ni har några bröst eller stora fina ögon, ni måste alltid förstöra alllt! Ni tror också att man bryr sig och att man tar åt sig av era kommentarer? Jag skrattar lite åt dom och ibland svarar jag och knäcker er och ibland så tar jag bara bort kommentaren.. Ingen bryr sig om era åsikter fatta! folk tycker bara ni är omogna och patetiska för att ni inte kan acceptera andras utseende, thats it. Oftast så e de fjortisar själv som kommenterar kommentarer som " fjortis " haha hallO? de e inte jag som sätter hjärtan för min näsa för jag tycker den är ful :)
ville bara säga att jag knäcker er alla
och att livet är bättre som blondin (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0