" anna knäcker "

 kollade igenom kissies kommentarer så såg jag en : nej inte anna hon har värsta dåliga ryktet i halmstad och hon photoshopar sönder bilder !
HA-HA, jag skrattade när ja såg den kommentaren. Först och främst så har jag inte photohop. Och jag gör bara om vissa bilder kanske 3 av 10. Men den som skrev de kan ju inte ha känt mig eller juste hon/han skrev att hon/han bara visste vem jag var. hahaha patetiska jävel. Sen att jag har dåligt rykte i halmstad? Vadå? villka tycker inte om mig? Några tönt95or i stan eller de från Vallås och Ab då eller? Jag vet varför inte vissa tycker om mig, AVENSJUKA! De flesta tycker inte om mig och Emelie, eller de e folk som har haft saker imot oss, men sen lärde de känna oss och de började älska oss dirket? Så du kanske också borde lära känna mig innan du snackar massa skit? ´Jag umgås med de folk från Söndrum och Grötvik och de e där ja trivs för de tycker om mig för den jag är. Jag vet vissa som itne tycker om mig, massa wannabe b och folk från ög och vissa från stan, såna ganstergang som tror de e ascoola och att alla tycker om dom! de e fler som tycker om mig än er ska jag bara säga.

 
(klicka på bilderna )
2 omgjorda bilder

 
inte omgjorda

Om jag ska va ärlig kan jag inte påstå att jag photoshoparSÖNDER dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0