angående smink..

Just allt tjat just nu om att alla tjejer har så mycket smink och att ni som läser min blogg tydligen tycker jag och emelie har så mkt smink på bilder.. Helt seriöst, det är när man fixat sig mycket man tar bilder på sig själv? När man ska göra något speciellt som gå på fest eller sticka till något disco eller något. Jag tror ingen tjej tar bilder på sig själv när de e halvfixade. Jag brukar ha foudation mascara och läppstift så de finns mycket mer tjejer i min ålder som spränger sig med smink.. När jag ska på fest lägger jag till ögonskugga och eyeliner eller kajal.. Och juste, ibland tar jag rouge de beror på hur jag känner mig. Om man är tjej ska man sminka sig.. det tycker iaf jag.. Folk som säger att vi har förmycket smink e folk som inte träffat oss.. Skriver itne detta för jag tar åt mig av att ni tror vi e sminkdockor utan överhuvudtaget att alla tjejer sminkar sig.. thats it. inget man kan göra åt saken.


bara mascara och lite läppstift på bilden.
Nartuliga anna kommer fram rätt ofta säger jag bara

Kommentarer
Postat av: eliiin - grisen

det är så himla töntigt !!

som du säger, när man fixar sig så fotar man sig ?

du har ju liksom mer inget smink än vad du inte har det, det vet jag efter som jag träffar dig typ varje dag ju!

mogna folk som säger sånt!

2009-07-19 @ 10:51:45
URL: http://dagenmedelin.blogg.se/
Postat av: eliiin - grisen

det är så himla töntigt !!

som du säger, när man fixar sig så fotar man sig ?

du har ju liksom mer inget smink än vad du inte har det, det vet jag efter som jag träffar dig typ varje dag ju!

mogna folk som säger sånt!

2009-07-19 @ 10:52:06
URL: http://dagenmedelin.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Vadå inte tar kort när man är halvtfixad?

Jag tar det jätte ofta och många andra som jag känner med. Tar även osminkad och de gör en hel del andra med. Håller med att manbrukar ta flera fotton när man är sminkad men man borde lära sig hantera det rätt med. Inte använda för ljus foundation eller vita läppar m.m.

2009-07-19 @ 15:59:35
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tar kort när jag är halvfixad också. Men man tar mer när man har smink, jag har bilder osminkat också, och jag harinte ljus foundation? och jag har rosa läppar inte vita.. men det är ingen smart jävel som fattardet har jag la märkt

2009-07-19 @ 18:55:59
URL: http://annaaberggrenn.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är sjukt fin ! :)

Man tar jue kort oftast när man är fixad, de är ju som självklart

2009-07-20 @ 04:42:53
URL: http://malinalskardaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0