3 suger dase.

fattar inte att jag valde till att byta till 3. Bara för jag trodde alla andra hade det typ. jag har inte ens täckning i mitt eget hus? Jag måste gå 50 meter ut på gatan för att jag ska få täckning och de som jobbar på 3 bryr sig inte ett skit. Plus att det är fel på mitt nät så jag inte kan skicka sms.. ska gå in och klaga som fan.. Ska få denna räkningen denna månaden gratis tycker jag. inte för att jag kommer få det men man kan ju alltid hoppas. Det ända positiva är att jag fick en snygg mobil och att jag ringer gratis och skickar gratis till Emelie. Det är det ända! Och det är inte spct mycket.. Usch nej nu vill jag ha telenor eller telia.. Inte tre.. pissa snett på 3 just nu.



Kommentarer
Postat av: AmandaKling

jag har med 3, & jag har knappt täckning i mitt hus eller i skolan :o

2009-07-21 @ 15:48:19
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Moa

ja har åxå 3. kan ja få ditt nr ?

2009-07-21 @ 23:43:26
URL: http://hhappysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

3 suger!

2009-07-22 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0