veckans diss

fjortisar i 11års åldern!

Det är helt sjukt.. man kan se tjejer som är kanske 12 år gå på stan och röka, som en tjej ba ååh kan inte du köpa ut åt mig? hon kan inte varit mer än 12 år.. så gick hon där på stan med sina munbloss. Och killar som kommenterar min bdb ; FAN VA SNYYYWWWG ;* så kallar dom sig själva pellebooi eller arnebooi eller ngt sånt så står det p11 så ser man hur de kommenterat folk 16årsåldern ba åååååh hur stylar du ditt håår?! vill verkligen veta :D:D
när man är 11 ska man ine ha sån pjfrilla?! det är bara fult och patetiskt. till och med min lillebror har börjat och ba anna kan inte du styla mitt hår så? sa ba är du dum i huvudet eller?! aldrig i livet!
Och det dära bonddicsot som ja snackat om, vi stod utanför kön, det va tjejer som visade halva rumpan och försökte pusha sina bröst som de egentligen inte hade.. hmm hur gamla var de, kanske 12 när ja va 12 gick jag inte ens på discon, och om ja skulle ngnstans så hade jag typ jeans och en t-shirt.. och jag sminkade knappt mig alls. Men nu är det tufft och ha den fetaste randen under hakan :) och sen om man kommer in på oskulder och inte oskulder.. 50% av alla i den åldern är inte oskulder nu.. för kanske 2 år sen va det 2% som inte var det.. helt sjukt!
och ni kan inte säga; pahah du är som dom, för jag är inte 12 och jag har kommit ur den perioden vad ni än säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0