okej jag kanske är lite nojjig..

Min mamma har ju typ fått maginfluensan (eue?!) och jag ska ju absolut inte få de för då kommer jag kravla mig till nissan och sen hoppa och hoppas på att ingen såg mig och kommer och räddar mig.. haha nej men i morse så öppnade jag mitt handtag med mina armbågar, gick och hämtade handspriten sen gick jag med den i handen hela morgonen.. smörjde in alla handtag med den innan ja rörde dom, och alla hårborstar och annat jag tog i även såhär lät det;
- mamma har du ätit kräm idag?
- nej men jag hällde upp lite till olle innan
- men ååå! ja kan ju inte tvätta krämen.. jag äter i stan ist..


aldrig att ja ska bli sjuk ! det är äckligt och spy!

 
BLÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla berätta hur du sminkar dina ögon ((: alltid undrat.

2009-12-23 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0