juldagen..

gick och la mig klockan 9 igår.. sen vaknade jag på natten av mitt huvud.. asså jag har aldrig haft så ont i huvudet i hela mitt liv! det gick inte att tänka eller ligga still.. usch! aja idag mår jag mycket bättre :) men jag får inte träffa någon förens imon så nu får jag ligga hemma själv vid datan typ..
fick ju inte så många julklappar men ja fick
- en drömfångare av mamma (?!?!)
- ngn prydnasgrej till mitt rum
- smyckeskrin
- 500 kr
- en nässesär med massa hudkrämer
- trosor

är nöjd över det jag fick iaf, ska städa nu för min mamma tvingar mig, sen ska jag nog äta, åt ju ingenting igår..

 
min julafton.


Kommentarer
Postat av: jossan

hej du gör jöttefin design, kan du göra en till mej??:) kramar

2009-12-29 @ 18:55:08
URL: http://jjosefinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0