hemma från stan.

Just nu hatar jag Svergie, kallt som fan! ligger fortfarande och fryser. Det var iaf mysigt och fika, Pau kom in också :) haha vi träffade lite nytt folk, dom var ju 20 men whatever? hans pappa ägde typ Mårtenssons och han kunde fixa in oss där, det tackar man icke nej till, inte till hans snygga blonda kompis heller haha (a) nej men aja, nu ska ja sova, eftersom både min mamma och min bror ligger och spyr så kan jag ju säga att detta är sista gången jag sover hemma tills dom e friska :) har gåt runt med min sån handsprit och smörjt på varje gång jag tatt i ett handtag eller i något annat som dmo rört.. jag ska inte få ett sunikigt jullov!

godnatt på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0