TRÖTT som fan.

Nu sitter jag hemma.. Eller ah jag ligger i min säng och lyssnar på deppmusik. Jag vet inte varför men jag har bara lust. E så jävla trött och det gör mig ännu tröttare. Kan iaf berätta vad jag har gjort idag. Jag stack in till Johan vid kanske 2 halv 3 eller något och var där en stund med han, fidde och emelie. sen stack jag till sofia så skulle vi sticka till stan med bussen. Men vi kom inte så långt utan vi hoppade av vid bäckargårdsskolan och träffade viktor en halvtimme sen tog vi bussen till stan. Där träffade vi hampe, johan, fidde och emelie igen. Sen gick jag, emelie och sofia och träffade älskling och linus som stod och grillade korv på en båt? de skulle egentligen jobba.. hur de nu gick. Sen stack vi hem till sofia och så hade hon glömt sina nycklar så vi fick bryta oss in i hennes hus.. hehe.. Emelie och jag tog moppen hem till mig sen och käkade tacos och sen stack vi till Johan igen då massa folk kom. Ingen aning villka vissa va men i dont care. Fick också reda på en väldigt pinsam grej om mig som en sa.. kan inte fatta att folk lägger sig i mitt liv så mkt, det är ju nästan lite patetiskt.. men aja.. nu måste jag sova. Kanske ska köra gocart med emelie imon, ska spöa skiten ur henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0